Reklamasjon
Hvordan registrerer jeg en reklamasjon?
- Logg inn med din e-post og ordrenummer i linken over.
Digital reklamasjonsregistrering gjelder kun for bestillinger gjort etter 12.08.2024. Skal du reklamere på en vare fra en bestilling som er eldre enn dette, kontakt kundeservice på e-post kundeservice@floyd.no eller på chat. - Klikk på varen du ønsker å reklamere på. Velg "Reklamasjon" som returtype. Oppgi så grunn og tilstand på varen, og legg ved bilder. Send inn din reklamasjonsregistrering.
- Du vil deretter bli kontaktet av kundeservice som hjelper deg videre.
Frist for å kunne reklamere på en vare
Ved forbrukerkjøp er reklamasjonsfristen som utgangspunkt to år etter at kjøper mottok varen. Er det noe feil med din bestilling/vare må du ta kontakt med kundeservice innen 2 mnd. fra tidspunktet feilen/mangelen ble oppdaget. Reklamasjon gjelder vare levert med feil eller mangler, og ved unormalt rask slitasje. Slitasje som følge av vanlig bruk er ikke grunnlag for reklamasjon. Har du hatt varen i over ett år anses produktet som godt brukt.
Les mer om reklamasjon i våre kjøpsvilkår her.
Hva gir grunnlag for reklamasjon?
Reklamasjon gjelder vare levert med feil eller mangler, og ved unormalt rask slitasje. Slitasje som følge av vanlig bruk er ikke grunnlag for reklamasjon. Har du hatt varen i over ett år anses produktet som godt brukt.
Dekor på produkter som paljetter, stener, print og lignende kan ved bruk og vask falme, løsne eller falle av. Dette anses ikke som grunnlag for reklamasjon. Behandle produktet med omtanke og følg vaskeanvisningene nøye. Krymping av klær i viskose gir ikke grunnlag for reklamasjon. Viskose kan krympe etter vask, så du bør vaske plagget ditt forsiktig.
Forøvrig følger FLOYD.no forbrukertvistutvalgets avgjørelser ved en eventuelt tvist.
Dersom du får avslag på reklamasjonshenvendelsen har du muligheten til å klage videre til Forbrukerrådet.
Reklamasjon
Hvordan registrerer jeg en reklamasjon?
- Logg inn med din e-post og ordrenummer i linken over.
Digital reklamasjonsregistrering gjelder kun for bestillinger gjort etter 12.08.2024. Skal du reklamere på en vare fra en bestilling som er eldre enn dette, kontakt kundeservice på e-post kundeservice@floyd.no eller på chat. - Klikk på varen du ønsker å reklamere på. Velg "Reklamasjon" som returtype. Oppgi så grunn og tilstand på varen, og legg ved bilder. Send inn din reklamasjonsregistrering.
- Du vil deretter bli kontaktet av kundeservice som hjelper deg videre.
Frist for å kunne reklamere på en vare
Ved forbrukerkjøp er reklamasjonsfristen som utgangspunkt to år etter at kjøper mottok varen. Er det noe feil med din bestilling/vare må du ta kontakt med kundeservice innen 2 mnd. fra tidspunktet feilen/mangelen ble oppdaget. Reklamasjon gjelder vare levert med feil eller mangler, og ved unormalt rask slitasje. Slitasje som følge av vanlig bruk er ikke grunnlag for reklamasjon. Har du hatt varen i over ett år anses produktet som godt brukt.
Les mer om reklamasjon i våre kjøpsvilkår her.
Hva gir grunnlag for reklamasjon?
Reklamasjon gjelder vare levert med feil eller mangler, og ved unormalt rask slitasje. Slitasje som følge av vanlig bruk er ikke grunnlag for reklamasjon. Har du hatt varen i over ett år anses produktet som godt brukt.
Dekor på produkter som paljetter, stener, print og lignende kan ved bruk og vask falme, løsne eller falle av. Dette anses ikke som grunnlag for reklamasjon. Behandle produktet med omtanke og følg vaskeanvisningene nøye. Krymping av klær i viskose gir ikke grunnlag for reklamasjon. Viskose kan krympe etter vask, så du bør vaske plagget ditt forsiktig.
Forøvrig følger FLOYD.no forbrukertvistutvalgets avgjørelser ved en eventuelt tvist.
Dersom du får avslag på reklamasjonshenvendelsen har du muligheten til å klage videre til Forbrukerrådet.
Reklamasjon
Hvordan registrerer jeg en reklamasjon?
- Logg inn med din e-post og ordrenummer i linken over.
Digital reklamasjonsregistrering gjelder kun for bestillinger gjort etter 12.08.2024. Skal du reklamere på en vare fra en bestilling som er eldre enn dette, kontakt kundeservice på e-post kundeservice@floyd.no eller på chat. - Klikk på varen du ønsker å reklamere på. Velg "Reklamasjon" som returtype. Oppgi så grunn og tilstand på varen, og legg ved bilder. Send inn din reklamasjonsregistrering.
- Du vil deretter bli kontaktet av kundeservice som hjelper deg videre.
Frist for å kunne reklamere på en vare
Ved forbrukerkjøp er reklamasjonsfristen som utgangspunkt to år etter at kjøper mottok varen. Er det noe feil med din bestilling/vare må du ta kontakt med kundeservice innen 2 mnd. fra tidspunktet feilen/mangelen ble oppdaget. Reklamasjon gjelder vare levert med feil eller mangler, og ved unormalt rask slitasje. Slitasje som følge av vanlig bruk er ikke grunnlag for reklamasjon. Har du hatt varen i over ett år anses produktet som godt brukt.
Les mer om reklamasjon i våre kjøpsvilkår her.
Hva gir grunnlag for reklamasjon?
Reklamasjon gjelder vare levert med feil eller mangler, og ved unormalt rask slitasje. Slitasje som følge av vanlig bruk er ikke grunnlag for reklamasjon. Har du hatt varen i over ett år anses produktet som godt brukt.
Dekor på produkter som paljetter, stener, print og lignende kan ved bruk og vask falme, løsne eller falle av. Dette anses ikke som grunnlag for reklamasjon. Behandle produktet med omtanke og følg vaskeanvisningene nøye. Krymping av klær i viskose gir ikke grunnlag for reklamasjon. Viskose kan krympe etter vask, så du bør vaske plagget ditt forsiktig.
Forøvrig følger FLOYD.no forbrukertvistutvalgets avgjørelser ved en eventuelt tvist.
Dersom du får avslag på reklamasjonshenvendelsen har du muligheten til å klage videre til Forbrukerrådet.